top of page

Lunara

Snímek obrazovky 2025-04-14 163008_edite

Chytré řešení pro onboarding
a správu zaměstnanců

Pomáháme klientům rozhodovat se v podnikání na základě ověřených informací. 

Zbavte se papírování a zrychlete nástup nových zaměstnanců díky plně digitálnímu HR nástroji.

Kompletní nástupní proces na pár kliknutí 

  • Personalizovaný dotazník pro uchazeče

  • Generování smluv a dodatků z šablon

  • Automatické doplnění údajů o pracovní pozici a mzdě

Funkce, které zjednoduší vaši práci

  • Uvítací e-maily a informační materiály pro nováčky

  • Formuláře k lékařským prohlídkám (lze nastavit automatické rozesílání)

  • Digitální podepisování smluv a dodatků

  • Nastavení na míru

  • Snížení nákladů díky automatizaci

  • Minimalizace chybovosti

  • Lokalizace pro ČR a SK

  • Možnost úprav šablon a struktury dokumentů

Nástupní proces ve zkratce

1.   Domluvili jste se s kandidátem na nástupu na Vaší prodejnu

2.   Nový zaměstnanec musí vyplnit osobní dotazník online. Budete mít 2 možnosti:

A) Vyplnit dotazník se zaměstnancem na prodejně na počítači.

B) Odeslat zaměstnanci odkaz na dotazník e-mailem k samostatnému vyplnění.

3. Vyplněný dotazník se objeví v Lunaře. Na dotazník kliknete, doplníte údaje o pracovním poměru, které jste dříve vyplňovali do nástupního listu, a schválíte.

4. HR Vámi přijatý dotazník zkontroluje a má také 2 možnosti:

A) Pokud je vše v pořádku, tak dotazník schválí.

Podepíšete dotazník a smlouvu online nebo vytisknete dotazník a smlouvu, se zaměstnancem podepíšete ručně a na

B) Pokud jsou v dotazníku chyby, tak se dotazník neschválí a vrátí se k opravě.

Snímek obrazovky 2025-05-07 151803.png

Spojte se s námi

Harnol & Partners, s.r.o.
Na Větrově 68/34
142 00 Praha 4

IČO : 24666793
DIČ : CZ24666793

Společnost je zapsaná u RS v Praze, oddíl C, spisová značka 164615.

© 2018 by Harnol & Partners, s.r.o.

bottom of page