Lunara

Chytré řešení pro onboarding
a správu zaměstnanců
Pomáháme klientům rozhodovat se v podnikání na základě ověřených informací.
Zbavte se papírování a zrychlete nástup nových zaměstnanců díky plně digitálnímu HR nástroji.
Kompletní nástupní proces na pár kliknutí
-
Personalizovaný dotazník pro uchazeče
-
Generování smluv a dodatků z šablon
-
Automatické doplnění údajů o pracovní pozici a mzdě
Funkce, které zjednoduší vaši práci
-
Uvítací e-maily a informační materiály pro nováčky
-
Formuláře k lékařským prohlídkám (lze nastavit automatické rozesílání)
-
Digitální podepisování smluv a dodatků
-
Nastavení na míru
-
Snížení nákladů díky automatizaci
-
Minimalizace chybovosti
-
Lokalizace pro ČR a SK
-
Možnost úprav šablon a struktury dokumentů
Nástupní proces ve zkratce
1. Domluvili jste se s kandidátem na nástupu na Vaší prodejnu
2. Nový zaměstnanec musí vyplnit osobní dotazník online. Budete mít 2 možnosti:
A) Vyplnit dotazník se zaměstnancem na prodejně na počítači.
B) Odeslat zaměstnanci odkaz na dotazník e-mailem k samostatnému vyplnění.
3. Vyplněný dotazník se objeví v Lunaře. Na dotazník kliknete, doplníte údaje o pracovním poměru, které jste dříve vyplňovali do nástupního listu, a schválíte.
4. HR Vámi přijatý dotazník zkontroluje a má také 2 možnosti:
A) Pokud je vše v pořádku, tak dotazník schválí.
Podepíšete dotazník a smlouvu online nebo vytisknete dotazník a smlouvu, se zaměstnancem podepíšete ručně a na
B) Pokud jsou v dotazníku chyby, tak se dotazník neschválí a vrátí se k opravě.
