top of page

Harnol & Partners

Společnost Harnol & Partners jsme založili v roce 2010. Dlouhá léta předtím každý z nás působil jako daňový poradce v předních poradenských kancelářích. Později jsme se ale rozhodli dělat tuto práci jinak, mnohem víc komplexně. Proto jsme se dali dohromady i s dalšími odborníky a vybudovali profesionální servis pro ty, kteří chtějí kvalitní zastoupení nebo poradenství v oblasti účetnictví, mzdové agendy, daní i auditu. Těší nás, že se nám za ta léta podařilo vytvořit kvalitní tým lidí, se kterými se nám dobře spolupracuje a cítíme se s nimi jako jedna velká rodina.

48388855_2288695631378127_76872110342175
sken0372 (1).png

Svěřte se do rukou odborníků

1. Bohatá praxe v oboru

Aktuálně v Harnol & Partners pracuje 25 zaměstnanců. Vedeme účetnictví pro více než 60 firem. Poskytujeme daňové poradenství 80 právnickým a 150 fyzickým osobám. Pravidelně zpracováváme mzdy přibližně pro 40 klientů a každý měsíc spočítáme více než 5 000 výplatních pásek dle českých i slovenských předpisů.

 

2. Mezinárodní komunikace

Našimi klienty jsou české, ale i zahraniční subjekty působící na českém trhu (např.: dceřiné společnosti zahraničních firem, organizační složky a zahraniční fyzické osoby.)
S klienty komunikujeme anglicky, německy, polsky a slovensky.

 

3. Moderní software

Využíváme nejmodernější software pro vedení účetnictví a mzdové agendy. Obecně preferujeme automatizované importy i exporty údajů. Pro případy, kdy to není efektivní nebo technicky možné, jsme zavedli tzv. kontrolu čtyř očí pro zadávání a zpracování všech dat. Průběžně se zamýšlíme nad jednotlivými procesy a ve spolupráci s klienty se je snažíme vylepšovat i zjednodušovat.

 

4. Compliance program

V rámci Harnol & Partners máme zavedený také komplexní compliance program, který obsahuje kromě jiného i etický kodex a pečlivě dbáme na jeho dodržování.  

Na čem si zakládáme

  • Rozumíme daním. Naši účetní jsou pod vedením interních daňových poradců a auditora.

  • Práci děláme poctivě a správně dle zákonů. 

  • Máme nastavené směrnice.

  • Ke klientům přistupujeme individuálně. Aktivně s nimi komunikujme a řešíme problémy.

  • Pravidelně organizujme interní školení a zaměstnanci každoročně absolvují řadu školení u externích školitelů.

  • Pro klienty pořádáme individuální školení postavené na míru potřebám.

  • Dbáme na profesionalitu a vysoké standardy.

  • Vážíme si našich zaměstnanců a vytváříme pro ně příjemné rodinné prostředí.

Jaké máme záruky

Pojištění odpovědnosti za škodu

Členství v Komoře daňových poradců ČR a v Komoře auditorů ČR

 

Získali jsme certifikát systému kvality dle normy ISO 9001 a certifikát systému informační bezpečnosti dle normy ISO 27001, u nichž se každoročně ověřuje plnění podmínek.

komora_dan_por.png
komora_auditoru.png

Navštivte nás

Kanceláře PRAHA

Na Větrově 68/34
142 00 Praha 4

bottom of page