Harnol & Partners
Společnost Harnol & Partners jsme založili v roce 2010. Dlouhá léta předtím každý z nás působil jako daňový poradce v předních poradenských kancelářích. Později jsme se ale rozhodli dělat tuto práci jinak, mnohem víc komplexně. Proto jsme se dali dohromady i s dalšími odborníky a vybudovali profesionální servis pro ty, kteří chtějí kvalitní zastoupení nebo poradenství v oblasti účetnictví, mzdové agendy, daní i auditu. Těší nás, že se nám za ta léta podařilo vytvořit kvalitní tým lidí, se kterými se nám dobře spolupracuje a cítíme se s nimi jako jedna velká rodina.
Svěřte se do rukou odborníků
1. Bohatá praxe v oboru
Aktuálně v Harnol & Partners pracuje 25 zaměstnanců. Vedeme účetnictví pro více než 60 firem. Poskytujeme daňové poradenství 80 právnickým a 150 fyzickým osobám. Pravidelně zpracováváme mzdy přibližně pro 40 klientů a každý měsíc spočítáme více než 5 000 výplatních pásek dle českých i slovenských předpisů.
2. Mezinárodní komunikace
Našimi klienty jsou české, ale i zahraniční subjekty působící na českém trhu (např.: dceřiné společnosti zahraničních firem, organizační složky a zahraniční fyzické osoby.)
S klienty komunikujeme anglicky, německy, polsky a slovensky.
3. Moderní software
Využíváme nejmodernější software pro vedení účetnictví a mzdové agendy. Obecně preferujeme automatizované importy i exporty údajů. Pro případy, kdy to není efektivní nebo technicky možné, jsme zavedli tzv. kontrolu čtyř očí pro zadávání a zpracování všech dat. Průběžně se zamýšlíme nad jednotlivými procesy a ve spolupráci s klienty se je snažíme vylepšovat i zjednodušovat.
4. Compliance program
V rámci Harnol & Partners máme zavedený také komplexní compliance program, který obsahuje kromě jiného i etický kodex a pečlivě dbáme na jeho dodržování.
Na čem si zakládáme
-
Rozumíme daním. Naši účetní jsou pod vedením interních daňových poradců a auditora.
-
Práci děláme poctivě a správně dle zákonů.
-
Máme nastavené směrnice.
-
Ke klientům přistupujeme individuálně. Aktivně s nimi komunikujme a řešíme problémy.
-
Pravidelně organizujme interní školení a zaměstnanci každoročně absolvují řadu školení u externích školitelů.
-
Pro klienty pořádáme individuální školení postavené na míru potřebám.
-
Dbáme na profesionalitu a vysoké standardy.
-
Vážíme si našich zaměstnanců a vytváříme pro ně příjemné rodinné prostředí.
Jaké máme záruky
Pojištění odpovědnosti za škodu
Členství v Komoře daňových poradců ČR a v Komoře auditorů ČR
Získali jsme certifikát systému kvality dle normy ISO 9001 a certifikát systému informační bezpečnosti dle normy ISO 27001, u nichž se každoročně ověřuje plnění podmínek.
Navštivte nás
Kanceláře PRAHA
Na Větrově 68/34
142 00 Praha 4